dimecres, 30 de maig del 2012

El meu projecte



PLA DE MILLORA 

El meu pla de millora s’ha centrat una mica en l’estètica del centre i amb les famílies, de manera que s’ha fet una feina de decoració permanent al passadís i finestres i després alguns objectes canviants per penjar a les aules i als passadís també.
Després m’he centrat sobretot en el projecte en si, LA FESTA DE L’ESCOLA, consisteix en una festa de carrer on hi assisteixen les mestres del centre i les famílies. És un capvespre de germanor i relació entre l’escola i la comunitat. Es fan tallers per els nens, hi ha música o alguna actuació…
La meva feina per a aquest projecte és millorar la festa de l’any passat, però sobretot jo el que vull és reduir el cost d’aquesta i emprar materials reciclats, així com també s’ha fet amb la decoració.
Vull demostrar que amb poca cosa és molt fer molt, tan sols es necessita una mica d’il·lusió i ganes.

Per tant, el focus central són les famílies, ja que per a fer la festa, els pares són voluntaris i fan les activitats dels tallers, ajuden a muntar i a decorar el carrer, porten menjar i beguda per compartir una bereneta...
Una de les frases que acompanya una mica el lema del meu projecte és que les famílies SÓN UNA PART FONAMENTAL DE L’ ESCOLA I SE’LS HA DE CUIDAR.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada